Shou.pl

Piszemy o branży technologicznej, testujemy, recenzujemy i opisujemy najnowsze rozwiązania internetowe.

Jak połączyć sklep internetowy z serwisami social media? [PrestaShop]

Jak połączyć sklep internetowy z serwisami social media? [PrestaShop]

Social Media to niezwykłe odkrycie naszych czasów. Dla 72% internautów serwisy społecznościowe stały się głównym źródłem informacji deklasując w ten sposób dotychczasowych liderów, czyli radio i telewizję. Social media odgrywają zatem niezwykle istotną rolę z punktu widzenia promocji firmy. Jeśli chcemy zdobyć klientów w sieci to sieci społecznościowe są jednym z tych kanałów pozyskiwania ruchu gdzie warto być i aktywnie działać.

Mając sklep internetowy na PrestaShop warto zastanowić się nad zintegrowaniem naszego sklepu internetowego z serwisami społecznościowymi.

1. INS Shopping Slider

Pozwoli Ci przemienić Twoje konto na Instagramie w sklep internetowy za pomocą połączenia przez API. Będziesz w stanie oznaczać produkty z Twojego sklepu na publikowanych przez siebie treściach. Integracja działa również w drugą stronę i umożliwi Ci pobieranie zdjęć i ilustracji ze swojego profilu na Instagramie do Twojego sklepu.

2. Fixed Social Bar

Z pomocą tego modułu możesz ustawić na swoim sklepie przyklejony do lewej krawędzi pasek z linkami do profili społecznościowych Twojej marki.

3. Official Pixel Facebook

Jeśli planujesz korzystać z płatnej reklamy to ten moduł to dla Ciebie prawdziwy „must have”. Z jego pomocą przekażesz algorytmowi Facebooka informacje o odwiedzających użytkownikach Twojego sklepu, dzięki czemu będzie on mógł na ich podstawie zoptymalizować kampanię, aby przyniosła Ci jak najwięcej korzyści.

4. All-in-oone Rewards

Moduł działający na zasadzie nagradzania użytkowników za dokonaną aktywność, czyli mechanizm podobny jest do programu lojalnościowego.

5. Advanced Shop for Fan Page

Z tym rozszerzeniem prześlesz do Business Managera Facebooka dane o Twoim katalogu produktów. Dzięki temu będziesz mógł oznaczać produkty na publikowanych podstach na FB oraz uwzględnić ten katalog produktów przy tworzeniu płatnych kampanii na portalu FB.

6. Social Login Connect

Opcja, która obecnie staje się standardem na wielu sklepach internetowych. Z tym modułem umożliwisz użytkownikom logowanie się do sklepu za pomocą konta w serwisie zewnętrznym np. Google, Facebook czy LinkedIn.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wróć na górę