Shou.pl

Piszemy o branży technologicznej, testujemy, recenzujemy i opisujemy najnowsze rozwiązania internetowe.

Wdrożenie Magento – czym się kierować przy wyborze firmy

Wdrożenie Magento – czym się kierować przy wyborze firmy

Stworzenie stacjonarnego sklepu wymaga zatrudnienia odpowiedniej ekipy remontowej i architektów. Podobnie jest ze sklepem e-commerce – stworzenie własnej platformy wymaga odpowiednich specjalistów. Niezależnie od tego, czy planujesz rozpoczęcie nowego projektu czy konserwację istniejącego już sklepu musisz zatrudnić firmę programistyczną. Przed podjęciem ostatecznej decyzji warto wiedzieć, co należy wziąć pod uwagę.

Doświadczenie i referencje

Rozważając konkretną agencję powinieneś dowiedzieć się, czy posiada ona wystarczające umiejętności i kompetencje, by sprostać Twojemu projektowi.

Obecność na rynku i realizacje

Jak długo firma działa na rynku? Dla jakich klientów pracowali? Jak złożone są ich projekty? Im większe doświadczenie firmy deweloperskiej, tym więcej zawiłości systemu mogą oni wdrożyć do platformy. Rodzaj wykonywanych prac, niestandardowe projekty i funkcje, branże, dla których firma tworzy – wszystko to może dać pogląd na to, co firma może zaoferować.

Realizacje sklepów internetowych na Magento

Opinie innych klientów

Poza tym, co firma realizuje, warto dowiedzieć się, co do powiedzenia mają jej klienci. To, co jest szczególnie ważne to to umiejętność dotrzymywania terminów i radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych. Poszukaj opinii i komentarzy na temat współpracy z konkretnym wykonawcą, by wyrobić własną ocenę.

Certyfikacje

Jednym z najbardziej trafnych sposobów wyszukiwania agencji Magento jest sprawdzenie jej certyfikatów. Magento prowadzi program partnerski wraz z systemem certyfikacji, a kwalifikacja do takiego programu wymaga określonej liczby projektów oraz certyfikowanych specjalistów, którzy są w niej zatrudnieni.

Wielkość firmy

Teoretycznie liczba zatrudnionych osób nie powinna mieć większego znaczenia, ale tylko wtedy, gdy firma dysponuje zasobami proporcjonalnie dopasowanymi do realizowanych projektów. Musisz też wiedzieć, że sklep na Magento będzie wymagać pracy 2-3 deweloperów, dlatego mali podwykonawcy nie sprostają oczekiwaniom. Ciągłe wsparcie sklepu, rozwijanie go, ale też wypełnianie zobowiązań wobec innych klientów wymaga odpowiedniej liczebności, dlatego nie zapomnij sprawdzić tego aspektu.

Obsługa klienta

Każda agencja charakteryzuje się różnym podejściem do klienta, dlatego upewnij się, że firma, którą bierzesz pod uwagę, jest partnerem do współpracy. Transparentne informacje, uczciwe podejście i umiejętność komunikacji to podstawowe rzeczy, których musisz oczekiwać od agencji. Nie bój się zapytać o dodatkowe koszty i w jaki sposób zapewnią stabilność sklepu. Testowanie platformy, a następnie jej utrzymanie, konserwacja i rozwój zagwarantują prawidłowe funkcjonowanie Twojego sklepu. Mając odpowiednich ludzi w zespole projektowym, tworzenie sklepu na Magento jest dużym odciążeniem dla Ciebie, jako zleceniodawcy.

Sprawdź również: Magento 2 – opis platformy

Podsumowując – jaką firmę wybrać? Opcji jest mnóstwo, dlatego mimo wielu propozycji współpracy i chwytliwych haseł, warto szczegółowo zbadać swoje opcje i upewnić się, że w budżecie, który posiadasz otrzymujesz najwyższą jakość, stabilną platformę i zrozumienie po drugiej stronie, od którego tak dużo zależy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Wróć na górę